اینم یکی دیگه از آهنگ هایی که من دوست دارم!!


حیاط خلوت من

خوش آمدید

تکس آهنگ:

ی قصه میخونم داستان من و نانازمه

منو تنها گذاشت ولی تو رویایی کنارمه

میخوام همه بدونن ب خدا من بدی نکردم

فقط با دست خالی

دست اونو من پرمیکردم

حالا از اون روزا چی مونده جز آه و گله

واسه کی ع3ی3 شده اون ک ع3ی3 این دله

من تنها شدم , منــــــــــــــــــه دیووونه

من واسش میمردم , منه دیـــــــــــــــــــــــوونه

اگ سزام اینه تویی تنهاییم بمیرم

چرا ب من میگفتی الهی واست بمیرم

اگ قرار بود ی عمری دنبالت بگردم

چرا ب من میگفتی الهی دورت بگردم

تو ک میدونسی وضع , روز , حال منه

چرا بیشتر هلم میدادی توی دود و دم و

چرا الکی قسم میخوردی جون من

تو ک پیچ میدادی , عمری ما لال بودیم

تا ک سرت ب سنگ نخوره ما هار بودیم

خانوم ب خاطرت تیغ و منو خودزنی

خانومی ب خاطر تو غرورم خورد زمیــــــــــــــــــن

چیزی نمیگم چون خود تورو من دوس دارم

چرا شاکی میشی

ب خدا من دوست دارم

ی بار دیگه , ی بار دیگه بشی لوس واسم

آه م نمیگیره چون آه ت نمیکنم

همیشه ظالم سالم , کاریت نمیکنم 

میخوای بزنی ب احساسم صدمه تو , برو بزن ب کجا میخوای برسی تو؟ 

حالا با تمام وجودم اینو داد میزنم اگ ببینم ش با غریبه خودمو دار میزنم

وای خــــــــــــــــــــــــــــــدا 



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت14:45---5 آبان 1391
دلا امشب به می باید وضو کرد، و هر نا ممکنی را آرزو کرد..







عیدت مبارک.
Mersiiiiiiiiiii aziiiizamپاسخ:


مهشيد
ساعت23:52---3 آبان 1391
يه جك بخند

قطعه شاهكاري از غضنفر=شب بود خورشيد به روشني ميدرخشيد پيرمردي جوان يكه و تنها به همراه خانواده اش در سكوت گوش خراش بيابان قدم زنان ايستاده بودند . شايد ربطي به متن وبلاگ تو نداشت ولي من واسه خنده گذاشتم حالا باهم بخنديم هه هه هه ههAziiiizam Mersiiiiiiiiiiiپاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:,ساعت 20:15 توسط ॡpᗩરિᗩ₴TΌΌॡ | |


Power By: LoxBlog.Com